کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...

کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 10006
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

پاسخگوئی خودکار در هنگام تماس ، فعال شدن خودکار هندزفری در هنگام دور بودن گوشی، تنظیم نحوه فعال شدن دستگاه‌ها در هنگام تماس تلفنی، تنظیم صدای خودکار در هنگام تماس، تنظیم لرزش گوشی در موارد دلخواه، از جمله دیگر قابلیت‌های این برنامه رایگانه!

امکانات این برنامه رایگان خیلی بیشتر از این حرف‌هاست و وقتی به قسمت تنظیمات برنامه برید متوجه میشید که برای تمامی امکاناتی که به اونها اشاره کردیم می‌تونید تنظیمات شخصی‌تری قرار بدید و در بسیاری از امکانات و قابلیت‌ها، امکان تنظیم برای یک مخاطب و یا یک گروه مخاطب خاص قرار گرفته شده.

سیستم عامل iOS از وجود چنین برنامه‌ای حداقل به عنوان منشی تلفنی محرومه و البته در نسخه‌های جدیدتر این سیستم عامل از دستیار شخصی معروف سیری بهره گرفته شده. در ویندوزفون هم برنامه‌های انگشت‌شماری در این زمینه وجود دارن که البته به اندازه سانیتی تکمیل نیستن و به طور مثال به برنامه غیر رایگان منشی صوتی هوشمند  (Intelligent Voice Assistant)  اشاره کرد.

2. برنامه جت‌اودیو  Jet Audio

تقریبا برنامه جت اودیو رو خیلی از ما می‌شناسیم. برنامه‌ای که در زمانه ویندوز ایکس پی تقریبا تمام فایل‌های چندرسانه‌ای آشنا و غیرآشنا رو برای ما اجرا می‌کرد و میشه گفت کمتر کسی رو می‌تونید پیدا کنید که این برنامه رو حداقل یک بار تجربه نکرده باشه!

جت‌اودیو رو میشه یه همه‌کاره در زمینه پخش فایل‌های مدیا دونست. این پخش‌کننده موسیقی که نسخه ویندوز اون بیشترین دانلود و بالاترین امتیاز را بر روی وب‌سایت معتبر سی‌نت بدست آورده تقریباً هر قالب صوتی را پخش و البته تنظیمات ویژه‌ای برای تنظیم کیفیت صدا و پخش با جلوه‌های مختلف در اختیار شما قرار میده. نسخه اندروید این برنامه دقیقا مانند نسخه رایانه اون از رابط کاربری زیبایی بهره‌منده و تقریبا شما را از استفاده از سایر برنامه‌های در اصطلاح مدیاپلیر بی‌نیاز می‌کنه.

این برنامه به طور اختصاصی و در میان سیستم‌عامل‌های هوشمند تنها برای اندروید عرضه شده و برای سیستم عامل iOS می‌تونیم به ریموت ایکس پرمیوم  و برای سیستم عامل ویندوزفون می‌تونیم به برنامه مدیا پلیر اشاره کنیم که البته هیچ کدوم امکانات جت اودیو رو ندارند.

3. برنامه یادآوری تماس: StayInTouch Call Reminder

احتمالا شما هم همیشه از اینکه هر چند وقت یک بار سراغی از دوستان و البته برخی بزرگترهای فامیل نمی‌گیرید ناراحتید و این رو به حساب این یذارید که یادتون میره اخرین بار کی با اونها تماس گرفتید و چه فاصله‌ای بین این  تماسها افتاده. اما حالا با این برنامه فکر کنم بتونید حداقل این یک مشکل رو حل کنید.

با استفاده از برنامه (StayInTouch Call Reminder) می‌تونین برای برنامه‌ریزی تماس‌های خود، مخاطب‌های خاص رو از میون تمام مخاطبین انتخاب کرده و برای هر کدوم از اونها حد‌اکثر روز‌های بدون‌تماس را برای هشدار تنظیم کنید. شما همچنین به راحتی می‌تونید آمار تماس‌های خود با دسته مخاطبین خاص خودتون رو مشاهده کنید و حتی اینکه با اونها از چه طریقی و با چه شماره تلفن‌هایی تماس برقرار کردید. در نسخه رایگان می‌تونید تا 5 تا مخاطب رو در لیست مخاطبان خاص خود انتخاب کنید که البته برای خودش غنیمته.

در سیستم عامل iOS میشه از برنامه کال ریمایندر نام برد اگر چه در نسخه 6 سیستم عامل iOS چنین امکانی به صورت پیش‌فرض در خود سیستم عامل قرار گرفته. در سیستم عامل ویندوزفون هم میشه از برنامه کال لیتر نام برد که تقریبا چنین امکانات مشابهی رو در خودش جای داده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب